Pector support
Behöver ni hjälp med något av de system vi levererar till er?
Välkommen att kontakta vår uppskattade supportavdelning. De frågor som kommer in från er besvarar vi genom instruktioner, tips och råd per telefon, mail eller via supportportalen.
Frågor som är utbildning eller innebär att Pector behöver genomföra förändringar i innehåll eller layout i någon del av program eller data innefattas inte, utan faktureras enligt ordinarie prislista. Som kund hos oss har du tillgång till support under vardagar 08:30-16:30.
Support Visma Net
- netsupport@pector.se
- 031-335 05 79
Support Visma Business
- Via portal-knappen nedan
- support@pector.se
- 031-335 05 79
Starta Pector fjärrsupport Registrera supportärende- Visma Business
Serviceavtal
Vi erbjuder tre typer av serviceavtal till våra kunder. För mer info om våra avtal, klicka på respektive symbol eller kontakta oss så berättar vi mer om va de innebär.
Brons
Genom vår supportavdelning hjälper vi dig med bland annat tips och råd per telefon, mail eller via vår ärendehanteringsportal.
Silver
I serviceavtal Silver levererar vi mer trygghet och proaktivitet för dig. Vi genomför två förvaltningsmöten per år, samt säkerställer att den årliga uppgraderingen görs.