Välkommen att kontakta vår uppskattade supportavdelning

För dig som jobbar i Visma Net, Business NXT eller Visma Business.

Pector support

Behöver ni hjälp med något av de system vi levererar till er?

Välkommen att kontakta vår supportavdelning. De frågor som kommer in från er besvarar vi genom instruktioner, tips och råd per telefon, mail eller via supportportalen. Frågor som är utbildning eller innebär att Pector behöver genomföra förändringar i innehåll eller layout i någon del av program eller data innefattas inte, utan faktureras enligt ordinarie prislista. Som kund hos oss har du tillgång till support under vardagar 08:30-16:30.

Support Visma Business & Business NXT

  • Via portal-knappen nedan
  • support@pector.se
  • 031-335 05 79

Starta Pector fjärrsupport

Registrera supportärende

Support Visma Net

  • netsupport@pector.se
  • 031-335 05 79

 

Brons

Genom vår supportavdelning hjälper vi dig med bland annat tips och råd per telefon, mail eller via vår ärendehanteringsportal.

Silver

I serviceavtal Silver levererar vi mer trygghet och proaktivitet för dig. Vi genomför två förvaltningsmöten per år, samt säkerställer att den årliga uppgraderingen görs.

Guld

I serviceavtal Guld ”tar vi ut hela steget” och skapar en aktiv förvaltning av din systemlösning. Uppgradering, övervakning och Timbank ingår.

Allmänna villkor

 


 

Uppsägning av tjänst

Uppsägning