Välkommen att kontakta vår uppskattade supportavdelning

För dig som jobbar i Visma.net eller Visma Business.

Registrera supportärende- Visma Business

Starta Pector fjärrsupport

Pector support

Behöver ni hjälp med något av de system vi levererar till er?

Välkommen att kontakta vår uppskattade supportavdelning. De frågor som kommer in från er besvarar vi genom instruktioner, tips och råd per telefon, mail eller via supportportalen.

Frågor som är utbildning eller innebär att Pector behöver genomföra förändringar i innehåll eller layout i någon del av program eller data innefattas inte, utan faktureras enligt ordinarie prislista. Som kund hos oss har du tillgång till support under vardagar 08:30-16:30.

Support Visma.net

  • netsupport@pector.se
  • 031-335 05 79

Support Visma Business

  • Via portal-knappen nedan
  • support@pector.se
  • 031-335 05 79

 

 

Starta Pector fjärrsupport    Registrera supportärende- Visma Business

 


 

Serviceavtal

Vi erbjuder tre typer av serviceavtal till våra kunder. För mer info om våra avtal, klicka på respektive symbol eller kontakta oss så berättar vi mer om va de innebär.

 

Brons

Genom vår supportavdelning hjälper vi dig med bland annat tips och råd per telefon, mail eller via vår ärendehanteringsportal.

Silver

I serviceavtal Silver levererar vi mer trygghet och proaktivitet för dig. Vi genomför två förvaltningsmöten per år, samt säkerställer att den årliga uppgraderingen görs.

Guld

I serviceavtal Guld ”tar vi ut hela steget” och skapar en aktiv förvaltning av din systemlösning. Uppgradering, övervakning och Timbank ingår.

Allmänna villkor

 


 

Uppsägning av tjänst

Uppsägning